Aihearkisto: Lausunnot ja pöytäkirjat

Lahti-Seuran ja Nastola-seuran tapaaminen (2)

Lahti-Seuran ja Nastola-seuran yhteinen palaveri pidettiin huhtikuussa c/o Malskin tiloissa Kulmakadulla. Tapaamisesta ja sen alustavasta sisällöstä kirjoitimme ennakkoon mm. Hollolan Lahti -lehdessä 1/2015. Tilaisuuteen oli saapunut molempien seurojen hallituksista viisi henkilöä. Tilaisuus oli vapaamuotoinen, iloinen ja innokas. Todettiin, että seurat … Lue loppuun

Kategoriat: Julkaisut, Lausunnot ja pöytäkirjat | Jätä kommentti

Lahti-Seuran ja Nastola-seuran tapaaminen (1)

​Tiedote Lahti-Seuran ja Nastola-seuran hallitusten yhteisestä tapaamisesta, joka pidettiin maanantaina 20.4.2015: Seurojen yhteinen palaveri pidettiin c/o Malskilla Kulmakadulla. Tilaisuus oli vapaamuotoinen, iloinen ja innokas. Todettiin, että seurat jatkavat kuntaliitoksen jälkeen toimintaansa omilla alueillaan, mutta tekevät yhteistyötä. Hankkeet saavat laajemman ja aikaisempaa … Lue loppuun

Aseman seudun kaavaluonnos – lausunto 31.3.2015

Lähettäjä: Lahti-Seura ry Vastaanottaja: Lahden kaupunki Tekninen ja ympäristötoimiala / maankäyttö Kimmo Sutinen LAUSUNTO ASEMAKAAVAMUUTOS A-2610 Asemakaavamuutos: Lausunto asemakaavan muutoksen luonnoksesta, A-2610, joka koskee Keski-Lahden (1.) kaupunginosan kortteleille 165 ja 166. Lahti-Seuran mielestä radanvarren tiivistäminen on tärkeää koko keskustaseudun kehittämisessä. … Lue loppuun

Keski-Lahden asemakaavamuutos 31.3.2015

Vastaanottaja: Lahden kaupunki Tekninen ja ympäristötoimiala / maankäyttö Kimmo Sutinen LAUSUNTO ASEMAKAAVAMUUTOS A-2610 Asemakaavamuutos: Lausunto asemakaavan muutoksen luonnoksesta, A-2610, joka koskee Keski-Lahden (1.) kaupunginosan kortteleille 165 ja 166. Lahti-Seuran mielestä radanvarren tiivistäminen on tärkeää koko keskustaseudun kehittämisessä. Radan varren teollisuuden … Lue loppuun

Oskarin Piha -lausunto 6.12.2014

Vastaanottaja: Lahden kaupunki Tekninen ja ympäristötoimiala / maankäyttö Marja Mustakallio LAUSUNTO ASEMAKAAVAMUUTOS A-2619 Asemakaavamuutos: Lausunto asemakaavan muutoksen luonnoksesta, A-2619, joka koskee Keski-Lahden (1.) kaupunginosan korttelin 17 tonttia 83 (Rautatienkatu 18). Asemakaavamuutoksen tavoitteena on mahdollistaa asumisen lisääminen ydinkeskustassa tutkimalla täydennysrakentamismahdollisuutta kulttuurihistoriallisesti … Lue loppuun